20180328

Δήλωση συμμετοχής στο workshop Τα κοπάδια του Κύκλωπα, της ομάδας Ένωση Άνθρακα

Θέλω να συμμετέχω στο workshop με τίτλο Τα κοπάδια του Κύκλωπα της ομάδας Ένωση Άνθρακα, που θα γίνει στο πλαίσιο της διοργάνωσης Independent Art Symposium του Ορίζοντα Γεγονότων στο ΕΜΣΤ, το Σάββατο 14 Απριλίου 2018, στις 11:30 το πρωί.

Έχω ενημερωθεί από το κάλεσμα για το περιεχόμενο του workshop συμφωνώ με το πλαίσιο που έχει προταθεί και έχω λάβει μέσω διαδικτύου το κείμενο και το μουσικό θέμα για να προετοιμαστώ ανάλογα με τα ενδιαφέροντά μου.

Ονομάζομαι: ...
[από τις δύο παρακάτω προτάσεις διαγράψτε αυτήν που δεν επιλέγετε]
Δέχομαι την δημοσιοποίηση του ονόματός μου στον κατάλογο συμμετεχόντων.
Δεν δέχομαι την δημοσιοποίηση του ονόματός μου στον κατάλογο συμμετεχόντων.

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μου είναι: ...
[από τις δύο παρακάτω προτάσεις διαγράψτε αυτήν που δεν επιλέγετε]
Με ενδιαφέρει να ενημερώνομαι μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και για μελλοντικές δράσεις της ομάδας Ένωση Άνθρακα.
Δεν με ενδιαφέρει να ενημερώνομαι για μελλοντικές δράσεις της ομάδας Ένωση Άνθρακα.

Το τηλέφωνο επικοινωνίας μου είναι: ...


(Η δήλωση συμμετοχής θα μας διευκόλυνε στην προετοιμασία.
Αποστολή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και αναγραφή στο Θέμα/Subject: Τα κοπάδια του Κύκλωπα / [όνομα ...], στην ηλεκτρονική διεύθυνση nazdrowie7@gmail.com)

No comments:

Post a Comment